سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

چرا خب؟

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

نمی‌دانم چرا خدا کار را این‌‌قدر سخت کرده است؟

مثلاً چه می‌شد اگر از همان اول هرکسی را با جفتش می‌آفرید؟

دو نفر که جفت هم باشند و با هم بزرگ شوند و زندگی کنند و خوشبخت شوند.

می‌دانم آن‌وقت دیگر خبری از قصه‌های لیلی و مجنون نبود، اما درعوض خبری از قصه‌های میدان کاج هم نبود.

چرا آدم باید این‌همه از عمرش را تلف کند و تنها باشد، وقتی جفتش یک‌جای دیگر دارد عمرش را تلف می‌کند و تنهایی می‌کشد؟

 

تنها

 

حافظ نوشت:

شبِ تنهایی ام در قصد جان بود...

۹۴/۱۱/۲۹
الـ ه ـام 8

زندگی

نظرات  (۱۰)

دنیا عوض نمیشه ، فصل ها میان و میرنــــ ـ ـ ـ ...
پاسخ:

فصل عوض می‌شود
جای آلو را
خرمالو می‌گیرد
جای دلتنگی را
دلتنگی...

/ علیرضا روشن
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۱۸ پرهون | Printemps
منم خیلی به این فکر می‌کنم الهام...
پاسخ:
فکرات به کجا میرسه؟
کاش میشد زل زد توی چشم های خدا...و مستقیم ازش پرسید چرا؟...
پاسخ:
...
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۲ °• نیلگون •°
واقعا چرا؟ :(
پاسخ:
چرا خب؟ :/
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۶ محسن رحمانی

ان شاالله همه ی جونا خوشبخت بشن.

پاسخ:
انشالله
من همین طور الکی فکر می کنم خدا نبوده که کار را سخت کرده. تازه کلی هم ادعایش می شود که نظام هستی-که طبعتا وضعت جفت یابی نیز جزو همان نظام است- بهترین حالت مفروض است و فرض بهتری وجود ندارد و هر فرضی را بشود کرد یقینا بهتر نیست و تالی فاسدهایش بیشتر است.
و الکی تر فکر می کنم که اگر دو نفر
از اول با هم بزرگ شوند و زندگی کنند معلوم نیست لزوما خوشبخت شوند و اصلا چه تضمینی هست که هر دو تا رسیدن به سن ازدواج رسمی، زنده بمانند و یکی با همکاری عزرائیل قالبش را تهی نکند؟!
مگر اینکه بگوییم خدا این طرف قضیه را هم تضمین می کرد و چک سفید م داد هیچ کس تا سنین کهنسالی نمی میرد. باز هم مشکل می شد چون من آسوده می رفتم از برج میلاد خودم را پایین می انداختم و مطمئن بودم نخواهم مرد و مرد عنکبوتی را در کف پرش خودم قرار می دادم... به راحتی هم می رفتم و بانک اچ اس بی سی روباه مکار(با اجازه ی آقایان ظریف و روحانی)را می زدم و فرار می کردم و می دانستم تیر در من اثر نمی کند!
و الکی تر تر! فکر می کنم که اگر جفت از پیش تعیین شده در دسترس بود، باز جنایت های میدان کاج اتفاق می افتاد چون انسان یک موجود عجیب و غریب است...
یعنی به نظر فوق العاده الکی ام، اتلاف وقت-به فرموده ی شما- برای شیوه ی فعلی گزینش هم سر، می ارزد به آن گونه ی پیشنهادی شما،
اگر خواستید رای گیری کنید مطمئنا رای من منفی است ولی به احترام شما، رای مرا هم مثبت ثبت کنید و بنویسد به شدت مخالف قانون "لیس فی الامکان ابدع مما کان" است.
با تشکر

پاسخ:
فکر کنم حق با شماست...
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۳ نیلوفرانه
خب اینجا که اختیار داده ،اعتراض می کنم، در اون صورت می گفتیم مثلا چرا ما رو با فلانی جفت نککرده :)))
خدا عاقبت به خیرمان کند
پاسخ:
والا از آدمیزاد بعید نیست :))
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۲۷ آب‌گینه موسوی
خیالش...  

پاسخ:
چشمی و صد نم...
جانی و صد آه...
هوم... آره...
پاسخ:
خوبه به رأی بگذارم این قضیه رو، و با خدا مطرحش کنم اگر رأی آورد. ظاهراً داره میاره!
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۵ کمی خلوت گزیده!
:((
پاسخ:
نه تو گریه نکن :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">