سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

برکت همۀ زندگی من تویی امام جان

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ

قبل از این فکر می‌کردم این جزء بدی‌های زندگیه که همه‌چیزش دست خود آدم نیست؛

یعنی از این‌که کسی بتونه دخالتی توی زندگیم داشته باشه، خوشحال نمی‌شدم و حتی ناراحت هم می‌شدم.

اما این روزها دارم فکر می‌کنم گاهی چقدر خوبه که همه چیز دست خود من نیست.

مثلاً حالم؛ خیلی وقت‌ها هست که دیگه از خودم برای خوب کردن حالم کاری برنمیاد. حتی اگر بیاد هم، دست‌به‌کار نمی‌شم. اما شاید کسی بتونه این کارو بکنه. «شاید»، چون خیلی شرط و شروط داره و معمولاً کسی از عهده‌ش برنمیاد...

البته، این امکان این بدی رو هم داره که کسی بتونه حال آدم رو بد کنه... اما حقیقتش می‌ارزه به اون وقت‌های دیگه‌ش، اون وقت‌ها که یکی حالت رو خوب کنه...

 

چند روزیه یکی حالمو دستکاری کرده؛ برده گذاشتدم مشهد و برنگردونده. هنوزم اونجام. دعاگوتون هم هستم : )

 

سلام

۹۴/۱۲/۱۶
الـ ه ـام 8

مشهد

نظرات  (۵)

۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۷ °• نیلگون •°
شما مشهدی هستی؟ :)
خوشبحالت ...حسرت ..یک سال و شش ماهه شد این فاصله تا حرم .... 
التماس دعا
پاسخ:
نه...
منم راهِ دوری دارم تا مشهد...
اما دعا میکنم شما زودتر مشرف شی انشالله...
(چشم، محتاج و دعاگوییم)

خیلی بده غیرمشهدیا از ما مشهدیا بیشتر هوای امام‌شونو دارن.. البته خیلی هم خوبه ها، منظورم این بود که منم یکم غیرتی شم خب.. :دی
پاسخ:
مگه شما مشهدی ای!؟!؟!؟ 
وای...
وایِ خوشحالی!
یه دوست مشهدی دیگه! 😍
چه خوب...
یه سلام هم از طرف من بده... :)
پاسخ:
هوم :)
چشم... 
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۶ نیلوفر انه
:)
خوشا به حالتون..
حالتون مستدام ان شاءالله
پاسخ:
ممنون
امیدوارم، انشالله...
چه قدر خوب ^_^
پاسخ:
اوهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">