سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

به آرزویم رسیدم؛ تولدت کنارت بودم...

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ب.ظ

این بار که رفته بودم مشهد، تا نگاهم به ضریح افتاد، رفتم کربلا... رفتم نجف... رفتم کاظمین...

باورم نمی‌شد؛ اصلاً باورم نمیشد کنار ضریح امام رضا یم ایستاده‌ام و یاد جای دیگری هستم... حتی، دلتنگ آن‌جای دیگر هستم...

این بار اولی بود که بعد از کربلا، مشهد می‌آمدم...

گفتم عراق که بوده‌ام، سلامی را که نگفته و شاید اصلاً نخواسته بوده برسانم، به همۀ‌شان رسانده‌ام و حالا شاید – نمی‌دانم از کجای کرَم آن‌ها معلوم – آن‌ها هم سلامی از خودشان به من داده باشند که به او برسانم... گفتم اگر سلامی دارم... من که نمی‌بینم... من که نمی‌دانم... بفرما، تقدیمت...

بعد هم راه رفتم و هی در گوشش خواندم «سلام از فلانی... سلام از بهمانی... سلام از همۀ دلتنگ‌ها... سلام از همۀ بی‌کس‌وکار مانده‌ها... سلام از همۀ دورمانده‌ها... سلام سلام سلام...» من تا روز آخر داشتم سلام می‌دادم... خوش به حال آن‌ها که جوابشان را دادی... خوش...

 

 

۹۵/۰۶/۰۲
الـ ه ـام 8

مشهد

نظرات  (۸)

۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۰ °° مریم °°
سلام بی کس و کارها... :)
خیلی خوب بودند این پست های با موضوع حضرت هشتم. توفیقتون روزافزون. 
پاسخ:
عاقبتتون زیر سایه شون بخیر...
ممنون از لطفتون...
زیارت قبول (:
پاسخ:
آمین :)
ممنون...
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام 

زیارتتون قبول.
خوش به سعادت تون. نوش روحتون.

پاسخ:
سلام
ممنون... انشالله روزی شما...
:)
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۰۴ کمی خلوت گزیده!
زیارت مجددا قبول...
خوش به حالت...
دلتنگم...
پاسخ:
ممنون، قبول حق عزیزم :)
الهی که زود مشرف شی... میشی، میدونم :)
یادت بودم اونجا...
منم اون موقع اونجا بودم :)
پاسخ:
خوندم پستتون رو ذوق کردم، قبول باشه زیارتتون ^_^
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۵۱ تبارک منصوری
زیارت قبول:)
چقدر خوشبختی شما بواسطه ی این زیارتها و سلام رساندنها و چقدر لایق...
برای لیاقت چون منی هم دعا کن دوست خوبم  (... :) لبخنده  ولی تو چشماش اشک حلقه زده)
پاسخ:
قبول حق... ممنون، انشالله روزی شما :)
انشالله که اینطور باشه... نمی دونم . . .
چشم، محتاجم؛ انشالله روزی هر دو دنیاتون باشه زیارت حضرات جان... همین چشمایی که برق اشک و لبخند داره، انشالله به زیارتشون روشن شه...

منم خیلی دوست داشتم اینجوری معتقد میبودم .

پاسخ:
نمی دونم چه جوابی بدم که به این معنا نباشه که خودم معتقدم و یا شما معتقد نیستید...
اما به نظرم من یا هرکس دیگه اگر بخوایم معتقد باشیم، باید عاشق بشیم...
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۰۶ نسترن گلزار
ممنون که سلام ما دلتنگ هاروهم رسوندید
پاسخ:
شما که جزء همان «فلانی» و «بهمانی»ها بودید که نام بردمتون کنار حضرت... پستتون رو اونجا خوندم؛ و به خصوص با این اسم خاص و قشنگتون، خاطرم بودید :) انشالله شما برید و بیاید بگید که منو یاد کردید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">