سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

خوش آمدی استرس!

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ

«متأسفانه» اصلاً آدم اهل استرسی نیستم. قبل‌ترها خیلی بودم، خیلی. اما دو سالی می‌شود که همه چیزهای استرس‌زا برایم بی‌معنی‌تر از آن شده‌اند که آرامشم را برایشان متزلزل کنم. «متأسفانه» چون از همان وقت که استرسم کم شد، کیفیت همۀ آن چیزهای استرس‌زا پایین آمد؛ یعنی اگر آدمی بودم که کیفیت کارهایم بی و با استرس یکی بود، الآن جای خوشحالی بود. اما از دست دادن استرس برایم نتایج خوبی نداشت؛ حتی آن آرامشی که فکر می‌کردم از خلال بی‌استرسی دارم به دست می‌آورم، نوعی کسالت و بی‌حوصلگی و روحیۀ «به‌جهنم» بود. گاهی هم اگر منتظر خبر تعیین‌کننده و خاصی بودم، چنددقیقه‌ای و حداکثر چندساعتی دچار استرس می‌شدم و باز نتیجه هرچه می‌شد، برمی‌گشتم به همان آرامش خواب‌آلودگی قبل.

دیشب اما، همۀ استرسی که دوسال تمام از من دور بود، یکباره بر سرم ریخت؛ دست و پایم یخ کرده بود و از شدت ضعف نمی‌توانستم روی پا بایستم. سردردم تا سرگیجه رفته بود و قلبم فشرده شده بود و در نهایت عجز فقط می‌توانستم (و نمی‌خواستم) که گریه کنم. سرم را که به سجده گذاشتم، تازه یاد این نعمتی افتادم که مدت‌ها از دست داده بودمش: استرس! تازه یادم افتاد بارها گفته بودم که چقدر دلم می‌خواهد استرس بگیرم و بتوانم کارهایم را بهتر مدیریت کنم، استرس بگیرم که بعضی چیزها برایم «مهم» شوند. تازه یادم افتاد که این حال بد، نعمتی است که خواسته بودمش و هیچ‌چیز جز این نمی‌توانست از وضعیت فعلی بیرونم برهاند.

قدر استرس‌هایتان را بدانید که بعضی در آرزویش هستند : )

۹۵/۰۶/۰۴
الـ ه ـام 8

زندگی

نظرات  (۶)

ایشالله ببینمت، استرس هام رو به پات بریزم! :* :)
پاسخ:
:))))))))))))
امیدوارم ببینمت، زود،  حالا درمورد بخش دومش صحبت می کنیم اون موقع :))
http://bayanbox.ir/view/87906622877912924/5076de85a76a0dc1e54fdd8140bd0f10-310x677.jpg
لینک عکس اصلی :)
پاسخ:
عالی شد
مرسی :)


استرس به اندازه ش خوبه . من توی دوران دانشگاه استرسام به حدی بود که روی جسمم اثر میگذاشت و البته نه من تنها خیلی ها .

پاسخ:
بله بعضی از استرس حتی مرده ن! به اندازه اش اما لازمه...
(: من موجود استرسیم
پاسخ:
امیدوارم از اون استرسهای خوبی باشه که محرّک کارهات میشه، نه مانع
:)
استرس کمش خوبه! 
پاسخ:
قدری که آدم تو وادی بی خیالی نره.
منم موجود بی استرسی ام! خیلی زیاد فهمیدم این پست رو ..
پاسخ:
اوهوم...

من خیلی عکست رو دوست دارم دختر... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">