سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

همه مبارکی ها از توست...

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ

روزی تن من بینی «قربان» سر کویش

وین عید نمی‌باشد الا به هر ایامی

 

سعدی را برای تو خواندن... حکایتیست...

 

 

 

 

 

عیدت مبارک امامِ من :)


 

۹۵/۰۶/۲۲
الـ ه ـام 8

نظرات  (۱۰)

۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۵ آب‌گینه موسوی
قربانت! :)
پاسخ:
سلامت باشی خانم :)
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۰۱ آب‌گینه موسوی
ایّام تا عیداللّهِ اکبر نوش و گوارا، الهام جان!
پاسخ:
همچنین بر شما عزیزِ جانم، ممنون از کلمه های نازنینت :)
بعید نیست که گر تو به عهد بازآیی
به عید وصل تو من خویشتن کنم قربان...

(به قول دوستی پروفسور سعدی)



عیدتون مبارک...
پاسخ:
درود
 بر شما هم مبارک
آشوب بودن به وقت نیمه شبی...
ممنون که برام کامنت گذاشتی...
منو هیچ وقت واسه قربونی قبولم نمیکنن.....
من شنیدم سر عشاق به زانوی شماست......
واز آن روز سرم میل بریدن دارد 
پاسخ:
امیدوارم آروم باشی حالا ماه بانو :)
واسه زندگی کردن براشون، خیلی خوبید... قربونی چرا :)
(: تبریک
پاسخ:
بر شما هم مبارک :)
عیدت مبارک عزیزم...
پاسخ:
عید تو هم مبارک :)
تبریک ^_^
پاسخ:
تبریک به شما خانوم *_*
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۱۵ کمی خلوت گزیده!
ای جانم که به امام تبریک میگی عیدو...
انقدر دلم تنگه که نگو...
عیدت مبارک...
پاسخ:
^_^
برای امام؟ الهی زود مشرف شی...
عید شمام مبارک سادات خانوم :)
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۶ صبحِ باران خورده
عیدت مبارک :)
پاسخ:
عید تو هم مبارک :)
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۳۵ د‌ل‌باخته ..
تبریک..
پاسخ:
سپاس
بر شما هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">