سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

ملوچک غارنشین

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ب.ظ

 

اندوه

آدمی را

به نوشتن وامی‌دارد.

به گریز از دیگران

و پنهان شدن در آستین دست‌هایش.

و غارنشینی هنوز ادامه دارد...

 

پ.ن: مدتی نبودم، دلم می‌خواست باز هم نباشم؛ اما... اندوه، آدمی را به نوشتن وامی‌دارد...

 

 

۹۶/۰۷/۲۳
الـ ه ـام 8

نظرات  (۱)

برگشت ملوچک‌ها به سطح اینترنت.
یکی گفت یه چیزایی دیده.
پس حقیقت داره :)
کاش دست من بود که اندوه هات رو پاک کنم... حتی اگه به قیمت شکست خودخواه خودم تموم میشد. اما حالا که سرنوشت جوری رقم خورده تا من روی تخت پیروزی تکیه بزنم. امر میکنم بنویسی :)


به ملوچک غار نشین سلام برسان و بگو پادشاه برایت بوسه میفرستد.
پاسخ:
کاش دست تو بود... دستِ خودم که هست، از پسشون برنمیام...

سلطان به سلامت بادا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">