سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

وقتی همه چیز عادی می‌شود...

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

... پرستو بغلم کرده بوده و گریه می‌کرد. آیۀ 2ساله که دومتر آن طرف‌تر، داشت طبق معمول وسایل کمد را بیرون می‌ریخت، یک‌دفعه از کار مورد علاقه‌اش دست کشید و گفت: «مامان ناراحت نباش»... پرستو، خندید. اشک‌هایش را پاک کرد و گفت: «نه مامان جون من که ناراحت نیستم». و آیه، خندۀ مادرش را که دید، خیالش راحت شد و به بقیه بازی‌اش مشغول.

 

***

 

دلم می‌خواست کسی بود که با یک قطره اشکم، دست از همۀ کارهایش بکشد و طوری جهانش زیر و رو شود، که مجبور شوم بخندم و بگویم «نه من که ناراحت نیستم»... تا به ادامۀ زندگی‌اش مشغول شود...

 

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود

۹۶/۰۷/۲۶
الـ ه ـام 8

نظرات  (۵)

همینجا بمونیا :) :)
اینجا انگار کنارمی... :*
پاسخ:
چشم. چشم =)
پس چی که کنارتم :*
هنوز پنجره باز است
تو از بلندی ایوان به باغ می‌نگری
درخت‌ها و چمن‌ها و شمعدانی‌ها
به آن ترنم شیرین به آن تبسم مهر
به آن نگاه پر از آفتاب می‌نگرند
تمام گنجشکان
که درنبودن تو
مرا به باد ملامت گرفته‌اند
ترا به نام صدا می‌کنند

پس کجایی؟
پاسخ:
همینجام دوستم... همینجا... دلم تنگته...
ای جانم..یعنی واقعا آیه دوساله شد؟ میتونه حرف بزنه یعنی؟
چقدرررر وقت هست پرستو کم پیدا شده.


پاسخ:
آره خانوم شده ماشالله :)
آره کلاً با اینترنت خوب نیست میونه ش :)
نازی نازی :(
پاسخ:
عزیزم... :)
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۵:۱۵ °° مریم °°
:(
آدم وقتی می بینه یکی دیگه باهاش همدلی می کنه، آروم میشه. 
اما واقعا نه به اندازهء دست از همه کار شستن و جهانش زیر و رو شدن. (گرچه اعتراف میکنم لذتبخشه.)
یه بار برای من اینجوری شد. اول خیلی حالم خوب شد. ولی بعدش عذاب وجدان گرفتم. فکر کردم اون بیچاره چه گناهی کرده که به درد من بسوزه. همون خودم به درد خودم باشم بهتره. :(
پاسخ:
آره قبول دارم... شاید فقط دلم میخواد... اما بعد پشیمون شم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">