سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

هر روز عشق بیشتر و صبر کمترست / سعدی

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

صبر خیلی کار سختی است. از آن صبرها که نق نزنی و هی پا به زمین نکوبی و گریۀ بلند نکنی. از آن صبرها که متین و آرام و خانم بنشینی و لبخند بزنی و پا روی پا بیندازی. انقدر سخت است که گاهی می بینی خواسته ای واقعاً صبر کنی، هم نشسته ای و هم پا روی پایت انداخته ای، اما به خودت که می آیی می بینی داری دست هایت را در هم فشار می دهی و پایت را با اضطراب تکان تکان می دهی و تمام عضلاتت را منقبض کرده ای.

 

***

حضرت هشتمم

صبر را یادم بده

برایم اول خط بنویس، تا آخرش را من مشق می کنم.

صبر، صبر، صبر، صبر، صبر، صبر، صبر، صبر...

 

آخ، کی تمام می شود پس...؟

 

                 ذهن
 

۹۴/۰۳/۱۰
الـ ه ـام 8

امام رضا جانم

صبر

نظرات  (۳)

از تلخ هم تلخ تر؟
چه چیز عجیبی...
پاسخ:
ترسناک شاید هم...
تو را سری ست که با ما فرو نمی آید

مرا دلی که صبوری از او نمی آید....
پاسخ:
چند روزه دارم این بیت رو زمزمه می کنم... 
صبر همون گیاه تلخ بود؟ یا من اشتباه می‌کنم؟
پاسخ:
نه همون بود. تو ادبیات فارسی از این گیاهه خیلی اسم بردن و باش ایهام ساختن.
از تلخ هم تلخ تره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">