سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

رفتارِ من عادیست... *

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ

همه‌چیز مرتب است، حال من خوب است، اوضاع همان‌طور است که انتظار می‌رفت؛

اما نمی‌دانم چرا این روزها قلبم تیر می‌کشد... بعد از مدتها که آرام گرفته بود... موهام مشت مشت می‌ریزد و پلک چشمم می‌پرد... گاهی به یک نقطه خیره می‌شوم و می‌خواهم از دانه‌های کاج درختان روبروی پنجره، تمامِ چراهای هستی را جواب بگیرم...

همه چیز عادی است... اما نمی‌دانم چرا من عادی نیستم...

 

***

 

غیر از همین حس ها که گفتم

و غیر از این رفتار معمولی

و غیر از این حال و هوای ساده و عادی

حال و هوای دیگری

در دل ندارم

 

رفتار من عادی است ...

 

 

* قیصرجان...

 

در زیر باران ابریشمین نگاهت

۹۴/۰۷/۰۶
الـ ه ـام 8

شعر

قیصر امین پور

نظرات  (۵)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۰ پرهون | Printemps
بازم مهمون میخوای یعنی؟ بیام این سری کمتر از ده ساعت نمی مونما! :دی

حیف آدم همونی هستن که نشون نمیدن ... همون آدم غمگین پشت خنده ها و لبخندها ...
پاسخ:
من که استقبال می کنم. یه آدمِ تنها چی میخواد جز مهمون؟ :)
مطمئن نیستم حیف باشه. خوبه شاید... نمی دونم... من باید خیلی داغون باشم که به ظاهرم بکشه کار، اگرنه به روی خودم نمیارم هی...
:(
پاسخ:
...
اوف الهام. بخند تو رو خدا :)
هی گوش نده به من.... هی گوش نده.... بالاخره که دستم بهت میرسه و آن روز! تو چه دانی از آن روز؟! :)
پاسخ:
مشتاق آن روزم :) دستت برسه و بگیرمش :*
آخ جون اول بودم :))
پاسخ:
:))
دوباره پلک دلم می پرد نشانه ی چیست؟
شنیده ام که می اید کسی ب مهمانی
پاسخ:
چه خوب شعر مرتبط با متن به ذهنت میاد :)
نه خب ولی کسی قرار نیست بیاد مهمونی من :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">