سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

بسم الله | نوسازی

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

چند سال است سطرهای سفید، خانۀ واژگانیِ من است. هرچند، خانه های بسیاری داشته ام، اما هیچ کجا مثل سطرهای سفید، پابندم نکرد و، هرجا رفتم به اینجا برگشتم.

اینجا که میگویم، از این به بعد، اینجاست. پیش از این، آنجا بود:

satrhayesefid8.blogfa.com

سالها سطرهایم را در خانۀ قدیمی ام گذاشته ام و آمده ام اینجا، نوسازی کنم.

 

***

این فیروزه خانه، نذر حضرت هشتم است.

مهمانی آمدی، قدمت به چشم.

 

 

               گل آبی و کتاب    

۹۴/۰۳/۰۹
الـ ه ـام 8

نظرات  (۴)

دعا کن برام الهام :)
پاسخ:
به روی چشمهام عزیزدلم...
الهام عزیزم خوش اومدی. :)
پاسخ:
مرسی همسایۀ دیوار به دیوارم.
واقعاً خودم خوشم با اومدنم :)
سلام عزیزدلم.
خونه ی قشنگت مبارک....

اولین پست اون سطرهای سفید مال من بود...حالا دلم میخواد لااقل اولین کامنت اینجا مال من باشه...

الهی که سطرهای زندگیت همیشه سفید باشن...
پاسخ:
سلام عقیق ام
ممنون، مبارک باشه الهی به مبارکیِ امروز که تولد آقازادۀ امام حسین جانه :)

ممنون... آمین.
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۰ ذره ی ناچیز
موفق باشید
و همیشه سر سفره امام هشتم

یاعلی...
پاسخ:
ممنونم...
حتماً هستیم... همگی... همیشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">