سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

مواظب خودم باش

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ

[آخ...

بالاخره بعد از مدتها]

 

سلام امامم

حالت خوب است؟

این روزهای تابستان، زائرهایت چندبرابر شده اند. از این همه مهمان که خسته نمی شوی؟ نه... شما مهمان نوازی و هرچه بیشتر به دیدارت بیایند خوشحالتر می شوی... قربانت بروم...

من که دورم اما، دلخوشم که یک شب تا صبح در حریمت قدم می زنم... دلخوشم که همین پریشب توی خوابهایم راهم دادی به حریمت و آن قدر چرخیدم و زیارت کردم که صبحی که پا شده بودم، انگار لبالب بودم از حرم... لبخند داشتم و حالم خوش بود.

هنوز هم خوبم... بد نیستم... باید خلوت کنم... باید خودم را کمی تنها بگذارم با خودش... تو اما مواظب خودم باش، نگذاری سخت بگذرد به او... قربانت بروم... مواظب خودم باش...

دوستت دارم و همین برای این که خودم را تحمل کنم، خیلی کافی ست... .

 

بهشت

 

حافظ نوشت:

ذرۀ خاکم و در کوی توام جای خوش است 

ترسم ای دوست که بادی ببرد ناگاهم...

۹۴/۰۵/۰۸

نظرات  (۸)

هر دفعه با خوندن سطرها حالم خوب میشه...
پاسخ:
الحمدلله... خوشحالم :)
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۷ عــ ـاکـ ـف ...
این تنهایی را دوست دارم...
من
و
اشک
و
فکر حرم....!
:(
میخواستم ببینم آیا ثبت کامنت مشکلی داره یا نه!؟ :|
پاسخ:
گاهی مرا با چشم های خودم ببین...
احتمال سر در آوردن من از وبلاگ شما خیلی کم بود، خیلی کم.
حال خوشی نداشتم. ورق زدن وبلاگ شما کمی حالم رو بهتر کرد.

پاسخ:
من هم از این گشت و گذارهای یهویی برام پیش میاد.
خوشحالم
خوب باشید انشالله.
خوش به حالت ....
دلم برای خواب حرمشون هم خیلی تنگ شده...
پاسخ:
انشالله توی بیداری برید و سلامِ همه دلتنگها رو برسونید...
:)
پاسخ:
:)*
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۸ محمد نقیان

سلام.

خوب است که خواب‌های خوب می‌بینید. ما رو که به خواب هم به حرم ره ندادند...

زیارت قبول زائر خواب‌های قشنگ

پاسخ:
سلام بر شما
انشالله در بیداری مشرف شید
ممنون...
آخ....

بالاخره بعد از مدت ها...
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">