سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

«خدا رو چه دیدی؟»

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۵۷ ب.ظ

گفته بودم قبلاً؟ گفته بودم آرزومه ده روز رمضان رو بیام مشهدت؟ گفته بودم...
همین که گفتم کافیه... تو می‌دونی و کافیه...
شاید هیچ‌وقت به این آرزو نرسم (این آرزو و خیلی آرزوهای دیگه که به تو بستگی داره...) اما همین که تو یه سر این آرزوها هستی، یعنی خودش اجابت... یعنی هیچی که نباشه، هیچیِ هیچی که نباشه، من چندتا جمله با تو حرف زدن رو که بُردم...

شاید هیچ‌وقت پای  سفره‌های افطار حرمت نشینم، سفره‌هایی که هرسال چشم میدوزم به عکساشون و تصور می‌کنم کسایی که کنار تو روزه‌شون رو بازمی‌کنن و هدیه‌شون چه راه کوتاهی داره تا به تو برسه،‌وقتی میگن «این روزۀ ناچیز  تقدیم تو»...

اما تو رئوفی... تو رئوفی و فرقت با همه کسایی که من میشناسم همینه... اینه که نباید از تو ناامید شد... خدا رو چه دیدی... شاید یه سالی من پای این سفره‌ها نشستم و رو کردم بهت و گفتم... گفتم «دیدی من رو هم آوردی؟ »

 

۹۸/۰۲/۲۲
الـ ه ـام 8

نظرات  (۴)

۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۴ حسن صنوبری
من حتی سی روزش هم آرزومه
البته عید فطر دیگه حتما باید تهران باشم!
پاسخ:
انشالله اجابت میشه...
ناامید نشو

نوبت ما هم میشه... :)
پاسخ:
ناامید نیستم. وقتی پای امام رضا طرفه، ناامیدی چیه اصلا؟
ایشالا نزدیک باشه اون سال:)
پاسخ:
انشالله... انشالله برای شما هم :)
سلام
خوبی؟ 
چه جالب...
من آرزوی چندین و چند ساله م اینه که ده روز ماه مبارک رو که شب های قدر توش میفته، حرم امیرالمومنین باشم...
خدا رو چه دیدی؟
شاید یه سالی اومد که تو مشهد بودی و من اونجا! 
پاسخ:
سلام! طاعاتت قبول :)

عزیزم... الهی... آمین آمین به حق همین روزهای مبارک... بله بله خدا رو چه دیدی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">