سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

طلوع روزی ما را ورق زدی خورشید... *

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ق.ظ

دیشب که سلامت دادم و خوابیدم، امید داشتم صبح همه چیز بهتر شده باشد، امام جان.

شب که خواب حرمت را دیدم، دلم گرم شد...

ظهر که نازنین دوست مشهدی ام، توی صحن انقلاب ایستاده بود و برایم زیارت جامعه می خواند و صدای اذان صحن را ضبط می کرد و برایم می فرستاد، فهمیدم تو داری همه چیز را نگاه میکنی... حتی بالاتر، دست می کشی روی همه اتفاقها و لحظه هایی که از رنگ و رو رفته اند و باز فیروزه ایشان می کنی... تو هیچ وقت آن دور دور دورها نمی ایستی... تو همیشه حواست هست...

امشب، چه شب خوبی ست...

امام ماهِ منی...

 

 

* شعر از اعظم حسن زاده

۹۵/۱۰/۰۹

نظرات  (۷)

قبول نیست
امام خیلی هوای تو رو دارن


:))

سفارش ما رو هم بکن :))
پاسخ:
هوای همه رو داره زهرا... من نمونۀ خوبی هستم از بدهایی که امام هواشونو داره... دیگه تو که جای خود داری دختر ماه... :)
سلام شاید باورت نشه اون لحظه ای که این نوشته رو خوندم پیش خودم گفتم خوشبحالت که برای بار چندم خواب حرم امام رضا جان رو میبینی و به حال خوبت غبطه خوردم
امشب من خوابی دیدم که کنار سنگ قبر امام رضا رسیده بودم و محض بیدار شدن از خواب یاد تو افتادم .... کاش همیشه و هرشب تو خواب حرم ببینی و واسطه ی خواب دیدن من هم بشی هم نام جان :-(
پاسخ:
سلام همنام جانم :)
الهی شکر... الهی شکر... الهی شکر...
واقعاً دلم روشن شد به خوابت... چه خوب... می بینی الهام جان؟ می بینی چه زود دل آدمو به دست میاره؟! نمیذاره آدم غم به دلش بمونه اصلاً... مگه به صلاحی گاهی...
زیر سایه ش عاقبتت خیر عزیزدلم... خوشحالم هستی :)
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۹ نســــترن گلـــــزار
غبطه میخورم به رابطه تون ...
غبطه میخورم به خواب حرم دیدنتون...
خوش به حالتون...
خوش به سعادتتون الهام خانوم :)
پاسخ:
حقیقتاً اونقدرها غبطه برانگیز نیست نسترن جان، شاید نوشتنِ من آب و تابش میده... مطمئنم شما لحظه های خیلی نابتری داشتی از حضرت همسایه ت :)
سلام برسون به اون سمت و سوها...
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۷:۲۵ کمی خلوت گزیده!
عخییییی... :)
استیکر چشم قلب شده!
پاسخ:
قربونت :))
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۵ غـ ـزالــ
ولله الحمد....

انقباض و انبساط "جان"...
پاسخ:
تکلیف دلم چه بود اگر...؟
:)
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۱ °• نیلگون •°
ماهِ هشتمِ من...ماهِ هشتمِ ما ...
پاسخ:
زیر سایۀ ماهیم... =)
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۰ شیکسون (^_^)
چه عاشقانه ^_^
و حسادت برانگیز :دی
التماس دعا داریمااا :)
پاسخ:
:)
محتاج و دعاگوییم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">