سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

ندانم‌ها...

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ب.ظ

 

من با این سن و سال هنوز نمی‌دانم با آدم‌هایی که دوستم دارند و دوستشان ندارم، باید چه کنم...

 

۹۵/۰۷/۱۸
الـ ه ـام 8

نظرات  (۱۲)

پسر با خودش کلنجار میرفت چه کند در برابر دوستت دارمی که شنیده بود ولی باید خود را از چشم دختر می انداخت........
دختر با گریه میگفت بعد از حرفای تو قرص اعصاب میخورم و قلبم ناراحته...صدای ظریف و زیبایش غرق در هجوم سنگینی اشکهاست و چه نا مفهوم  ندای کمک در گلوی احساساتش رسوب شده...
گوش پسر داغ و گوشی تلفنش داغ تر از آن...
نمیدانم این بار چندمی است که پسر مرگ مغزی انسانیتش را تجربه می کند.
چه بگویممممممممممممممممممممممم
با تمام دادها میگویم ....آ خر چه بگویم
با من که دوستت دارم چیکار میکنی الهام ؟ :)
من که دوستت دارم کاری به تو هم ندارم =)
پاسخ:
زهرا...
تو رو که عزیز دلمی، رو چشم  میذارم...

چقدر دلم هوای نوشته هات رو داشت و فکر می کردم بعد از آخرین وبت دیگه نمی نویسی... چقدر خوشحالم که می بینم وبلاگ زدی و باز می نویسی...
عزیز دلمی تو...
با دوستان مروت با دشمننان مدارا:)
پاسخ:
:)
خیلی محترمانه به نظر من گفت.. 
اینطوری دیگه عذاب وجدان آدم نداره 
پاسخ:
اوهوم... این راهیه که فعلاً عملی کرده م...
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۳:۰۸ آب‌گینه موسوی
سلام الهام جان، 
یادداشتِ «بدترین پاییزِ آمریکا» را خواندم، خداقوّت! استفاده کردم عزیزم و متشکّرم. خوشحال شدم که در فارس هم دیدمش. قلمت روان و سبز و موفّق باشی. 
پاسخ:
سلام سادات بانو
ممنون از لطف و محبت همیشه ت... بزرگواری... :)
اونها تورو دوست دارن...
نباید این رو دسته کم گرفت
پاسخ:
عذاب وجدانش برای همینه... :(
D:
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۱ مجتبی ب.س.س
این موضوع از قدیم ها بوده تا به ... خواهد بود ، اما اونایی که ما دوسشون داریم و اونا ما رو دوست ندارن ، چه باید کنن ؟ 

ما باید سعی کنیم سازگاری ایجاد کنیم به نظر من البته ، یا کلا از ازشون فاصله بگیریم و کم همدیگرو ببینیم 
پاسخ:
درمورد یه عده ای این کار ممکنه، درمورد یه عدۀ دیگه نمیشه اما...
۲۱ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۵ د‌ل‌باخته ..
تحمل بایدش...
پاسخ:
تحمل کردن مسئله ای نیست، اون موقعی که اون آدم انتظار همسازی داره از تو و تو امکانش برات نیست مشکله ...
۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۳ °• نیلگون •°
نباید دلشون رو شکست ..
پاسخ:
...
۱۹ مهر ۹۵ ، ۰۰:۰۹ غـ ـزالــ
بلدی که
یه کاری کن از چشم شون بیفتی :))
پاسخ:
این کاریه که میکنم
ولی سؤالم همینه که این کار درسته؟
هیچ راه انسانی تری نیست ... که هرشب به خوابت نیان از شدت عذاب وجدان...؟ :(((
۱۸ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۱ کمی خلوت گزیده!
خیلی سخته...
خیلی سخت...
پاسخ:
خیلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">