سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

انار فیروزه ای

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

قطعاً «پاییز» بهترین فصلی بود که خدا می‌توانست برای به دنیا آمدن «من» انتخاب کند.

دختری پاییزی که دلش یک انار فیروزه‌ای است... 

امروزم مبارک!

 

 

 

 

 

* این پست رو دیروز گذاشتم که تولدم بود. ولی انگار ثبت نشده :)

۹۴/۰۸/۲۳

نظرات  (۱۴)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۱۳:۱۱ میلاد امینی
چه تعبیر زیبایی؛ "انار فیروزه‌ای"
پاسخ:
تشکر
۰۱ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۷ طاهره حاجی علیخانی
ئه منم 22 ابات اومدم دیدم به روز نشده !!! مبارکه :)
پاسخ:
آره شانس من گیر داشت اون روز بلاگ :)
ممنون :*
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۷ آناهــیــ ـــتا
تولدت با تاخیر مبارک الهام عزیز :)

شادی و سلامتی و عاقبت بخیری در کنار عزیزانت برات آرزو دارم :)
پاسخ:
ممنون دوست عزیز :)
همچنین برای شما... دعاهای خوب دارم...
تولدتون با خیلی تاخیر مبارک الهام خانوم!
من به پرستوجون گفتم از طرف من بهتون تبریک بگه...نمیدونم رسوندن یا نه!
پاسخ:
خیلی ممنون سپیده جانم. لطف کردی و خیلی خوشحالم کردی :)
دختر ماه :*

:)

تولّدت  مبارک سپیدبانو

پاسخ:
ممنون آبگینۀ جانم...
عجیبه که تولدت رو یادم رفته!!
به هرحال تولدت با تاخیر مبارک :)

شاد و خرم باشی
پاسخ:
ممنونم از لطفتون.
سلام
به به تولدت مبارک
امروز ما هرجا میریم تولد بازاره:-)
پاسخ:
سلام
ممنون :)
تولدت مبارک ...^^

انشاءالله زندگیت لبریز از آرامش و سلامتی و شادی باشه کنار عزیزانت ..

: *
پاسخ:
ممنونم ازتون :)

تولدت مبارک از این تریبون نیز :* :)
عزیزِ من
الهامِ خوبم :*
تولدت مبارک از این تریبون نیز :* :)
عزیزِ من
الهامِ خوبم :*
پاسخ:
ممنون مهرت هستم، از این تریبون نیز :)

۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۱ پرهون | Printemps
فک کنم این بار چهارمیه که دارم تبریک می گم :دی
تولدت مبارک 3>

و تولدت، مبارک هم هست برای من :)
پاسخ:
از بس که مهر داری :)
ممنون :*

مثلِ تولدِ تو برای من ;)
عهههههه
تولد رفیق شفیق ماست 
تولدتون مبارک باشه بانو
الهی لحظه هات پر از لبخند و امام رضایی :)
پاسخ:
ای جانم
ممنون پریسای عزیزم...
آمین... مرسی از دعای ماهت...
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۱ محسن رحمانی
تولدتون مبارک.
پاسخ:
سپاس
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۱ کمی خلوت گزیده!
إ! تولد تو هم هست؟
تولد سحیقم بود! یه وبلاگی دیگه است.
تفلدت مبالک!
ان شاءالله که عمرت با برکت و طولانی باشه. :-*
پاسخ:
اوهوم :)
ممنون. انشالله تولد سحیق هم مبارک باشه ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">