سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

بی تو چه سخت می گذرد روزگار من *

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

وقتی از یک سفر خیلی طولانی به خانه برمی‌گردی، وقتی ساعت‌ها راه را پشت سر گذاشته باشی، وقتی سختی‌های مسیر را تحمل کرده باشی فقط به این امید که به آرامشِ خانه برسی، اگر پشت در خانه برسی و بفهمی کلید نداری، اگر قرار باشد به اندازۀ نیم‌ساعت صبر کنی تا کلیدساز بیاید و بتوانی وارد خانه شوی، آن نیم‌ساعت، از تمامِ مدتی که در راه بودی، بیشتر می‌گذرد، سخت‌تر، تلخ‌تر.

 

حالا همین‌جا هستم.

پشت در خانه.

آخ که این لحظات آخر، مثل مرگ می‌گذرد...

اصلاً نمی‌گذرد...

 

                خانه

 

* عنوان: مجتبی تونه ای

۹۴/۰۳/۱۵
الـ ه ـام 8

نظرات  (۴)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۲ میلاد امینی
موافق هستم چون تجربه‌اش را دارم.
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۶ خانم کارمند
آخی ی ی ی .... درک می کنم خیلی باید سخت باشه! حالا چرا پشت در موندید؟!
پاسخ:
جدا از این که خواستِ خداست،خب اونایی که داخلن، درو باز نمی کنن.
راست میگی...عزیزدلم.....
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">