سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

من می خواهم از پهنا عمر کنم...

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ

شاید تا به حال از من چنین مطلبی را نشنیده باشی ولی حالا از قلمم بخوان . من عقده ندارم که از طول ، عمر درازی بکنم. مثلا شصت یا هفتاد سال درازی عمرم باشد. من میخواهم از پهنا عمر کنم. از عرض . یعنی ده سال دیگر عمر بکنم ولی بیشتر از پنجاه سال یک آدم عادی در آن ببینم و بشنوم و حس کنم خلاصه تجربه کنم.  تو این را تصدیق میکنی که من از سنی که دارم بسیار پیر ترم ... پیر شده ام ، شکسته شده ام ، دلمرده شده ام و موهایم سفید شده است.

/ نامه های سیمین دانشور و جلال آل احمد ، ص 43

 

راهمان

۹۵/۰۵/۰۱
الـ ه ـام 8

زندگی

عمر

نامه

نظرات  (۱۴)

سلام علیکم مومن
هم طول و هم عرض عمرتون پهناور باشد ان شاالله
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
تشکر
همچنین
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷ پلڪــــ شیشـہ اے
چه قدر به دل نشست این عنوان و این حرف ها.
پاسخ:
خوشحالم :)

وای وای وای.. جداً منم همیشه فک می‌کنم نباید زیاد عمر کرد. طولانی عمر کرد. همین از پهنا واقعاً.. خیلی قشنگ بود..
پاسخ:
اوهوم، خیلی ^_^


۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۴ آب‌گینه موسوی

خدا جلال را رحمت کند!

 

سالِ پیش، خاطراتش را دست گرفته بودم. با این چند سطر، یادِ جریانِ آشنایی و ازدواج  و مراسمِ عروسی‌شان افتادم که چه بانمک تعریف کرده بود و...

پاسخ:
انشالله...

بله، خیلی شیرینه اون جریان... :)

۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۹ حسین گلزار
عمر هایِ از پهنا ...
پاسخ:
#... :)
ولی من میخوام از ارتفاع عمر کنم :)
فقط جهت متفاوت بودنش :)))))
پاسخ:
:))))))))))

:)
پاسخ:
=)
عالی بود.عااااالی
پاسخ:
بَه!
ممنون مهندس ^_^
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۱ ط. حاجی علیخانی
چه قشنگ!
حالا این نامه برای سمین بود یا جلال؟
پاسخ:
جلال برای سیمین نوشته :)
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۷ مجتبی ب.س.س
فوق العاده بود و من همیشه در ذهنم و خلوتم به این موضوع بسیار فکر کردم و می کنم ، بیشتر به دنبال کیفیتم و برام مهمه اما گاهی دست نیافتن به این کیفیت که به تلاش زیادی وابسته س ناراحت و غمگینم می کنه :( 
پاسخ:
کاش درازا و پهنای عمر رو در کنار هم میشد به بهترین شکل داشت...
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۵ کمی خلوت گزیده!
الهام جان از پهنا عمر بکن، ولی حواست باشه از پهنا رشد نکنی، چاق میشی... :[] ؛))
پاسخ:
از دست تو :)))))
ارتباط عکس و متن هم خیلی خوب بود...
کیف کردم ظهر جمعه :)
مرسی:*
پاسخ:
مرسی از شما :)
چقدر عالی بود.... تو همین چندجمله انگار سال ها حرف زده بود....

همه ی اون چیزی رو که در مورد زندگی باید میگفت گفته بود....

مرسی الهام....بابت به اشتراک گذاری ش با ما...
پاسخ:
بله...
خواهش می کنم
روحش شاد!
پاسخ:
انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">