سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

به سوی تو...

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ

عازم مشهدم

حلال کنید...

 

یاعلی‌موسی‌الرضا

 

۹۴/۱۰/۰۳
الـ ه ـام 8

امام رضا جانم

مشهد

نظرات  (۱۱)

سلام
سلام و دلتنگی ما را هم به غریب الغربا برسونید...
خوش به سعادتت..
خیییلی التمس دعا
+دل خوشم من به مخالات رضا...
پاسخ:
سلام
ابلاغ شد :)
حاجت روا انشالله...
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا..
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۸ کمی خلوت گزیده!
سلام الهام جان. برگشتی؟
زیارت قبول...
واس من دعا کردی؟ :(
پاسخ:
سلام دوستم
بلی... برگشته م...
قبول حق. ممنون. زیارت شما هم قبول :)
بلی... بلی... نایب الزیاره و دعاگوی همه سطرهای سفیدی ها و شما بودم :)
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۹ چشم به راهم ...
خوش به حال شما :((
پاسخ:
انشالله زود مشرف شید و خوش به حال شما هم بشود :)
در این هوا که گرفته ست و گاه بارانی ست
هوا هوای زیارت ، هوا خراسانیست...
پاسخ:
خراسانی ست...
خوش به سعادتتون!
التماس دعا داریم!
پاسخ:
دعاگو و نایب الزیاره بودم عزیز دل
انشالله به زودی مشرف شی :)
به سلامت...
پاسخ:
:)
التماس دعا ...

سلام منُ هم برسون ..

خدا نگهدارت باشه ^^
پاسخ:
دعاگو بودم...
سلامت باشید... ممنون :)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۹ کمی خلوت گزیده!
سلام منو خیلی برسون و از طرف من ازشون کمک بخواه...
پاسخ:
ابلاغ شد... انشالله قبول کنن...
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۷ محسن رحمانی

به به چه سعادتی .

التماس دعا .

پاسخ:
ممنون
دعاگو بودم
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۷ محمد محمدیان
خوشا به حال تون
نائب الزیاره تموم دوستان آقایمان هم باشید
پاسخ:
دعاگو بودم... انشالله قبول کرده باشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">