سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

ملوچ‌خوانی

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ

امروز

شعر گفتم؛

بعد از یک سال...

 

 

۹۵/۰۲/۱۶
الـ ه ـام 8

شعر

نظرات  (۷)

are, madarbozorge madarim mige
پاسخ:
خیلی دوست دارم این کلمه رو...
مادربزرگ مادریت رو ببوس :)
شما هم به گنجشک میگین ملوچ؟
چی ساختی؟ نمیشه که بگی یه چی ساختم و نخونیش
پاسخ:
آره، شمام میگین؟ :)
آخه دارم بیت اولشو عوض می کنم، تموم شه برات می ذارمش.
تو رو دوست دارم....شعرهاتو بیشتر...
پاسخ:
... :)
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۷ آب‌گینه موسوی
خب بذار نام بخونیم... 
همان پیامِ بالا! :)
پاسخ:
چشم :)

بذار مام بخونیم و مستفیض شیم، اگه مایلی. :)
پاسخ:
حتما :)
۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۲۳ آب‌گینه موسوی
خیلی هم مبارک است! :)
پاسخ:
:)
ممنون عزیزجانم.
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۳ کمی خلوت گزیده!
مبارک باشه;-)
پاسخ:
خیلی بیخود شده... ولی دلم بش گرمه... :)
ممنون :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">