سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

آی شگفتا چه شگرف است ... *

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۱ ب.ظ

چقدر این روزها را دوست دارم

و چقدر دوست دارم این روزها بگذرند...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* اخوان

۹۵/۰۵/۰۵
الـ ه ـام 8

روزها

نظرات  (۹)

من برعکس 
دوست ندارم این روز ها بگذرن
سلام .مطالبتون خیلی قشنگه .من چند وقته که با شما و نوشته هاتون آشنا شدم خیلی سبک نوشتنتونو دوست دارم .و خیلی دوست دارم خودم هم بنویسم اما نمیدونم که میتونم خوب این کارو انجام بدم یا نه.میشه من رو راهنمایی کنید؟...ممنون
پاسخ:
سلام و سپاس
اگر وبلاگی داشتید که نمونه متنهایی داشت، حتماً سرمیزدم و درمورد نوشته هاتون نظر میدادم.
اینطوری راهی برای کمک به نظرم نمیاد :)

نمیشه اینجوری که:)
پاسخ:
تا حالا شده توی مسیر سفر بوده باشید و از راهی که داره طی میشه، خیلی لذت ببرید؟
مثلا دارید میرید شمال از جادۀ چالوس
قطعاً خیلی لذت بخشه این مسیر و دوستش دارید
در عین حال، شعف رسیدن به مقصد و دیدن دریا و جنگل و لمسشون از نزدیک رو هم دارید. اصلاً به خاطر اونها بوده که راهیِ این مسیر شدید.
این طوری، هم اون لحظات رو که در راهید دوست دارید، و هم دوست دارید زودتر بگذرن :)
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۱ محمد آذرکار
اخوان ثالث ، شاعر بی بدلیل!
پاسخ:
بله .
^_^
شیوه ایست برای زیستن 
همین عبورها و گذشتن های آنی 
انشاالله به حق خود الله سرزنده و شاداب باشی
پاسخ:
آخ هما...
می دونی تو هم که هیچ نامی مثل «الله» حقِ حس آدم رو ادا نمی کنه... اونجور که از ته دل ادا میشه... از ته جان...
ممنون،برای تو هم آرزوهای خوب دارم دختر خوب :)
خوبه که دوسشون داری:-)
پاسخ:
خیلی... :)
فکر کنم مث تو؛ نه؟ هم این روزات رو یه جورایی دوست داری و هم دلت میخواد زودتر بگذرن...

سلام علیکم
آخر دوست دارید یا دوست دارید بگذرند  ؟
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
همین شگرفه دیگه...
تشکر همچنین.
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۱ کمی خلوت گزیده!
بعلهههه...
کاملا مفهوم...
پاسخ:
از دست تو دختر :))
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۶ مجتبی ب.س.س
خیره ان شاالله 

پاسخ:
انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">