سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

دنیای واژگونۀ ما

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

 

داشتم روی پاهایم راه می‌رفتم؛

مثل همۀ آدم‌های عادی، آدم‌های عاقل، آدم‌های جدی. آدم‌هایی که صبح می‌روند سر کار و ظهر که خسته برمی‌گردند، پای تلویزیون چای را با دقت می‌نوشند و ارقام ناامنی جهان را در اخبار پی می‌گیرند، آدم‌هایی که عصرها با صدای زنگ تلفن از خواب می‌پرند – بدخلق- و تا آخر شب به همه کج‌کج نگاه می‌کنند. آدم‌هایی که شب کلۀ‌شان را می‌کنند زیر متکا و می‌خوابند و صبح که بیدار می‌شوند، باز با پاهایشان راه می‌افتند در خیابان...

من هم داشتم مثل همۀ آدم‌های دیگر روی پاهایم راه می‌رفتم...

هنوز نمی‌دانم چه شد که به خودم آمدم و دیدم کله‌پا شده‌ام! روی دست‌هایم راه می‌روم و نگاهم به آسمان است و گوشم به صدای ستاره‌ها. از کنار آدم‌ها رد می‌شوم و فقط قدم‌هایی را می‌بینم که عبور می‌کنند، و ملوچک‌هایی را می‌بینم که جفت‌جفت روی شاخۀ درخت‌ها نشسته‌اند و برای هم دلبری می‌کنند.

این روزها که با دست‌هایم راه می‌روم را، با تمام عمرم عوض نمی‌کنم.

 

دنیای واژگونه

 

 

۹۵/۱۰/۲۵
الـ ه ـام 8

نظرات  (۶)

۰۳ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۲ آب‌گینه موسوی
تو وارونه نیستی. جهان و ساکنانش وارونه و اشتباهی‌اند و مع الأسف، در اکثریّت و با قدرت!
پاسخ:
سادات عزیزم... :)
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۰ 🍁 غزاله زند
چه جالب :) 
پاسخ:
ممنون :)
من هم داشتم مثل همه آدم های دیگر روی پاهایم راه می رفتم که

عاشق تو شدم :))
پاسخ:
:)))))

از دست تو زهرا!
نباید هم با تمام عمر عوضش کرد
پاسخ:
بلی :)
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۱ غـ ـزالــ
دنیای واژه گونه... 

پاسخ:
آفـــــــــــــرین!
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۶ کمی خلوت گزیده!
چه تعبیر جالبی :)
پاسخ:
شیوۀ زندگی جالبی هم ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">