سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

باران

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

و آدمی

طاقت باری که بر دوش دارد را

اگر نیاورد

آن بار

از چشم‌هایش

بیرون می‌ریزد...
 

 

۹۵/۰۶/۰۹
الـ ه ـام 8

نظرات  (۹)

هوس زیارت امام هشتم رو کردم
انشالله نصیبمون بشه
ممنون
پاسخ:
چه خوب...
انشالله...

خودت گفتی؟ بازم ازینا بگو.. تند تند بذار.. :)
پاسخ:
هوم
چشم :))
همین طوره .
پاسخ:
هوم...
هر قطره‌ای ز اشک، جگر گوشه من است
گاهش بدیده گاه به دامن گرفته‌ام...
پاسخ:

حافظ ز دیده دانه اشکی همی‌فشان

باشد که مرغ وصل کند قصد دام ما ...

.................
پاسخ:
آره همین جور قطره قطره قطره... ... ...
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
چه خوب گفتید. 
انگار مثل سوپاپ اطمینان زودپز می مونه ...
پاسخ:
دقیقاً...
...
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۴۹ نسترن گلزار
خیلی عالی مینویسید و میگید خانم

درسته  که میگن«آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند»
پاسخ:
عالی می خونید شما... ممنونم از نگاهتون، زائرجان امام جان :)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۲۸ آب‌گینه موسوی

فَالْحَامِلَاتِ وِقْرًا   

 

قسم به ابرهای گران‌بار...

پاسخ:
آخ ... دختر ... چی گفتی ...
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۲ کمی خلوت گزیده!
واقعا من نمیدونم اشک نبود چکار میکردیم ما؟!
چند روزیه که پیش خانواده ام نمیتونم گریه کنم، واقعا نمیدونم چکار کنم وقتی یاد چیزی میفتم که اذیتم میکنه یادش...
بغض میکنم،بغضمو قورت میدم، ته تهش چشمم یکم نم میشه که زود پاکش میکنم... خیلی سخته...
پاسخ:
واقعاً شکر که هست...
شکر...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">