سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

ترجمان علوم انسانی

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۰۵ ب.ظ

کانال ترجمان علوم انسانی را مدتی قبل دوستی معرفی کرد. نگاهی کردم و خوشم آمد و تصمیم گرفتم بخوانمش. اما حقیقت این است که در وانفسای دنیای تلگرامی‌ام، من هیچ‌وقت موفق به مطالعه نشده‌ام. همیشه تلگرام برایم دو کارکرد داشته است؛ یکی روابط شخصی و دیگری مسائل کاری. هرچند تصمیم اول با خودم بود که نگذارم فضاهای مجازی جای مطالعاتم باشد، اما وقت‌هایی هم که یک استثناء پیدا کردم، دیدم نمی‌توانم و بلد نیستم و نمی‌شود در این فضا چیز یاد گرفت! القصه ترجمان علوم انسانی که سایت بی‌نظیری‌ست را هم داشتم همین‌طور از دست می‌دادم، که چند روز پیش عزیزی برایم یک فایل صوتی فرستاد از کانال ترجمان. تازه فهمیدم که ترجمان بعضی مقالاتش را، به صورت صوتی هم منتشر می‌کند. از آن روز به بعد، هر روز دارم یکی دو فایل صوتی ترجمان را گوش می‌دهم. چون معمولاً غذاخوردن هایم بیشتر از حد معمول طول می‌کشد، بهترین زمان را همین فرصت دیدم. هر وعدۀ غذایی، یک فایل صوتی!

القصه این مطلب اولاً دعوتی بود به ترجمان علوم انسانی، دوماً به این‌که اگر مثل خیلی‌ها فرصت و مثل من امکان مطالعه در فضای مجازی را ندارید، فایل‌های صوتی را در فرصت‌هایی که فقط یدی درگیر هستید، بگنجانید و سوماً چیزی که باعث شد این مطلب را بنویسم، دعوت به این مطلب به‌خصوص که یا بخوانید یا بشنویدش؛ تاریخ زشتی می گوید چیزی به نام زشتی وجود ندارد.

 

تاریخ زشتی می گوید چیزی به نام زشتی وجود ندارد / ترجمان علوم انسانی

۹۶/۰۱/۲۶
الـ ه ـام 8

نظرات  (۴)

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۰۵:۱۳ کبوتر خاتون
ترجمان:))
چه یادآورى خوبى
پاسخ:
ئه آشنایی داشتید پس؟ چه عالی. خوشحال شدم واقعا
تشکر...
پاسخ:
از تو :)

آره ترجمان خیلی خوبه! من درست وقتی باش آشنا شدم که اولین شماره فصل‌نامه‌ش اومد. اول سایتشو دیدم، بعد رفتم خریدمش. ولی مثل همه جوگیری‌های دیگه‌م، نه سایتشو درست سر زدم نه فصل‌نامه‌شو خوندم. :/ 

مرگ بر تلگرام واقعاً. :))
پاسخ:
مرگ مرگ مرگ :))
سلام علیکم
سپاس بابت معرفی.
پاسخ:
سلام
سپاس از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">