سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

بعضی شب ها در خواب، زنده می شوم.

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ

حالم توی خواب، همین حالِ بیداری ام بود. خوب نبودم، ولی اجازۀ بد شدن به خودم نمی دادم... آرام بودم و بی قراری ام را در دلم پنهان کرده بودم. 

نمی دانم چرا و چطور، اما مدتی در حرم، به من خانه ای داده بودند و آنجا ساکن بودم. حرم، بزرگ تر بود از این چیزی که هست، و باغ بود. تمام حرم باغ بود. مثل بهشت بود. بهشت تر از این چیزی که هست. پاییز بود و انتهای باغِ طلایی، گنبدِ طلا بیرون زده بود. رفته بودم دوستی را بدرقه کنم که داشت از مشهد برمیگشت شهرش، و التماس کردم دعایم کند، پرسید نمی گویی برای چه، لبخند زدم و مانده بودم چه بگویم که کسی پرید وسط حرفمان و نجاتم داد. دوستم رفت و من در باغِ پاییزیِ حرم، رو به گنبد طلایی، قدم می زدم و فکر می کردم که کی خیالش را می کردم مدتی مهمان این خانه شوم و ساکنش؟ نه تنها در مشهد، در خود حرم...

آه... امان از بیداری...

***

امام طلایی ام

دستم را که گرفته ای

سفت نگه دار.

 

          گنبد

 

حافظانه:

سحر کرشمۀ چشمت به خواب می دیدم
زهی مراتب خوابی که به ز بیداری است

۹۴/۰۳/۱۴
الـ ه ـام 8

امام رضا جانم

مشهد

نظرات  (۵)

امام فیروزه ای!
تصور کن کنبد بجای طلایی فیروزه ای بود...
پاسخ:
مثل گنبد مسجد گوهرشاد...
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پاسخ:
کاش من هم اسمم رضا بود...
حرم پاییزی....همه ی دوست داشتنی هاتو یه جا خواب دیدی
پاسخ:
حرم پاییزی...
دقیقاً توی خواب هم به همین فکر می کردم...
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۹ ذره ی ناچیز
مولا جان!
به من بفهمان که دستم را گرفته ای
بیدارم کن
کمی محسوس تر...

یاعلی
پاسخ:
آمین 
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۰ خانم کارمند
خیر باشه تعبیرش ان شاء الله
پاسخ:
انشالله...
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">