سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

مهر هم آمد و، سر مهر نیامدی...

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۰ ب.ظ

 

بعید نیست که گر تو به عهد بازآیی

به عید وصل تو من خویشتن کنم قربان...

 

/ سعدی

 

قربانی

۹۴/۰۷/۰۲
الـ ه ـام 8

سعدی

شعر

نظرات  (۶)

وای این نقاشی چقدر خوبه :)
پاسخ:
اوهوم :)
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۲ ✿شمیم زندگی✿
پاییزمبارک
پاسخ:
امیدوارم
مرسی
و چقدر هم که  ماه قشنگیه!-_-
من که چندان علاقه ای بهش ندارم!
پاسخ:
من هم همین طور...

به به! :)
عید قربان!
عید حاجی ها!
عید پسر حاجی ها! :)))))
ئه چی دارم میگم! :/
عیدِ شما مبارک! :* :)))))
پاسخ:
:))

۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۱ کروکودیل نیمه فمنیست
این سعدی جان و حرفهایش که تا مغز استخوان نفود میکنند.......
پاسخ:
اوهوم...
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۸ آقای رایمون
مبارکه .. :)
پاسخ:
بر شما هم مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">