سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

ترس آدم را از درون می‌خورد...

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

دارم می‌ترسم؛

هر روز

می‌ترسم،

می‌ترسم،

می‌ترسم...

 

ترس

۹۴/۰۸/۲۹
الـ ه ـام 8

ترس

نظرات  (۹)

۱۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۲ بنده ی خدا
امیدوارم نجاتت پیدا کرده باشی
اما
با ترس انگار خو گرفتم من...
از ته ته ته وجودم امیدوارم خدا محکم دستتون رو بگیره که هیچ وقت از چیزی جز خودش نترسین...
پاسخ:
ممنون مهربان من... سپیددختر :) حتماً دعام کن... تو دعاهات مثل خودت سپیده...
اصلاً هوشِ زیادی نمی‌خواد که بفهمی این حالِ خوبی نیست.
امیدوارم زنده از این وضعیت خارج شی و نفس راحتی بکشی
پاسخ:
امیدوارم زنده خارج شه... و نفس راحتی بکشه...
ترس.....
پاسخ:
...
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۵ کمی خلوت گزیده!
ببین اصل روایت رو یادم نمیاد ولی یه چی تو این مایه ها بود که اگر کسی از چیزی بترسه و به خدا پناه ببره، خدا خودش درستش می کنه.
پاسخ:
انشالله...
حتماً همینطوره...
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۰ آناهــیــ ـــتا
وای چه حسی داره این چشما... آدم دلش می خواد بره جلو و این بچه رو محکم بغل کنه..
پاسخ:
من اما دلم میخواد فرار کنم از این چشما...
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۹ محسن رحمانی
چرا؟؟؟؟
ترس از چی؟!:(
ترس باعث میشه ما چیزا رو همون طوری,که هس نبینیم واینم باعثمیشه بیشتر بترسیم...
.
.
.دختره خیلی حرف داره تو چشاش:(
یاعلی 
پاسخ:
ترس آدم رو داغون می کنه... ترس آدم رو داغون می کنه...
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۹ کمی خلوت گزیده!
چرااااا؟!!! :((
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">