سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

دوری و دوستی؟ ...

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ق.ظ

خب

...

خب...

طاهره مشهد بود...

حالا نیلوفر در راه است...

به خدا من...

خیلی دلم سبک می شود که می روند... چون می دانم من را دعا می کنند... می دانم سلامم را به تو می رسانند...

انقدر خوشحال می شوم که...

 

اما...

خب...

دلم تنگته امام من... دلم تنگته...

:((

 

۹۴/۰۹/۰۲
الـ ه ـام 8

امام رضا جانم

مشهد

نظرات  (۱۰)

سلام
اگه دلت سبک تر میشه بگم کربلا دعاگو بودم
پاسخ:
سلام...
واقعاً؟
زیارت قبول...
ممنون...
بله که سبکتر میشه... خیلی هم...
ممنون
ان شاء الله که نصیب بشه :)
پاسخ:
سپاس...
همچنین
سلام:)
التماس دعای فراوون... 



یاعلی
پاسخ:
سلام
چشم...
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۶ آب‌گینه موسوی
من اکثراً وقتِ تشرّف به یادت هستم، عزیزم...
یادِ قدم زدن و نماز خواندن و...
آن حرف هایمان و...
پاسخ:
آخ...
نیلو...
ایشالله روزی شماهم میشه عزیز
خدابزرگه
پاسخ:
سلامت باشید...
سپاس...
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۶ پرهون | Printemps
کاش بطلبه امام رضا ... خیلی دلم گرفته ...
پاسخ:
الهی به حق زائرهای خوبش... زود بطلبدت...
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۶ عباس زاده
سلام علیکم مومن
ان شاالله به زودی روزی شما زیارت با معرفت
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سپاس
همچنین
منم مشهدم  :)
الهی تو هم قسمتت بشه بیای اینجا و بمونی پیش امام مهربان

پاسخ:
سمن...
دارم می می رم از این دوری...
گریه...
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۷ محسن رحمانی

یا ضامن اهو

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع).

ان شاالله قسمت شما هم بشه زیارت امام رضا (ع).

پاسخ:
آمین...
سپاس
خوش ب حالشون:(
ماهم التماس دعا داریم....
یاعلی 
پاسخ:
انشالله حاجت روا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">