سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

در به در ...

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ

آدم‌ها

برای به دست آوردن هم، حاضرند چقدر هزینه کنند؟

برای از دست دادن هم، چقدر؟

آدم

باید برای رسیدن به ایده‌آلی که از او دور است، صبر و سعی کند؟

یا به همان خوبی که در دسترس و نزدیک است، رضایت دهد؟

 

همان که گفتم... کاش یک نفر بود که برای من «تصمیم» می‌گرفت، آن‌وقت من حاضر بودم هزارسال زندگی کنم... سخت‌ترین سختِ زندگی همین «انتخاب»ها هستند...

 

#خستگی... #بلاتکلیفی...

 

تاب تاب عباسی

۹۵/۰۲/۰۸
الـ ه ـام 8

زندگی

عمر

نظرات  (۲)

عجب تصویری!
پاسخ:
هوم...
ینی واقعا اگه کسی برامون تصمیم بگیره و اونی که ما میخوایم نباشه بر نمیگردیم به یه سری سوال شبیه همین سوالا ؟!
بلاتکلیف هزارتا سوال مث اینم ...
:(

پاسخ:
من «درست» رو می خوام... اگر کسی باشه که درست رو انتخاب کنه، با یقین که نظرخدا هم همینه، دیگه قول میدم هیچ سؤالی نداشته باشم بعدش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">