سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

زیارتم قبول :)

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ

چند روز پیش برای زیارت نیابتی در سایت رضوی ثبت نام کردم.  امروز صبح که ایمیلم را چک می‌کردم، دیدم شب نیمه‌شعبان و شاید هم روزش، زیارتم را انجام داده‌اند...

 

زیارت نیابی

 

یک ساعت بعد، پیامک دوستم رسید که «سلام، عید شما مبارک. از روبروی ضریح امام رضا نایب‌الزیاره‌تونم. »

***

امامِ هشتمم

من به این نگاه‌ها دلخوشم

دل – خوش.

۹۴/۰۳/۱۳
الـ ه ـام 8

امام رضا جانم

دعا

نظرات  (۲)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۸ کمی خلوت گزیده!
خدا خیرت بده خواهر... اینو خوندم منم رفتم سایت دلی سبک کردم...
پاسخ:
چقدر خوشحالم...
قبول باشه زیارتتون.
این زیارت های نیابتی کیف اش بیشتر است...نمی دانم چرا ولی انگار بیشتر می چسبد...

حال آدم بهتر میشود... که امام حواسش به غربت دلت هست...

از بار آخری که مشهد رفتم، کاری کرده که این بار که بخواهم بروم آن قدر از لطف امامم و بی صبری خودم شرمنده ام که حد ندارد...

زیارت از راه دور می چسبد...

یه جور دیگری می چسبد. 
پاسخ:
نه که کیفش بیشتره، ولی منو آروم میکنه خیلی...
ایشالا زود بری... برای من هم دعا و زیارت کنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">