سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

مرا هزار امید است و هر هزار تویی...

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ

گفت:
- تو حالی‌ت نیست چی میگی. قاطی کردی. میرم پیش امام‌رضا. خودش درستت می‌کنه.
گفتم:
- امام رضا فهمیده من فقط لب و دهنم
حرکت خاصی نخواهد زد
زحمت نکش.

نقطهٔ جمله رو که گذاشتم، همون لحظه، یه پیام اومد:
«سلام علیکم
در جوار حریم حضرت رضا علیه السلام دعاگویتان هستم»

 

پیام از یه آدم خیلی دور بود؛ یه همکار که تا حالا حتی بک بار هم بهم پیام نداده بود.

 

***

امامِ فیروزه ای من

هروقت دمِ ناامیدی زدم، فهمیدی لافه و یه‌موج مهربونی فرستادی...
عاشق روزایی‌ام که به تو مربوطن... «روز زیارتی» توئه امروز... از هزار کیلومتری، زیارتم رو قبول می‌کنی؟ ...

 

گلدسته

۹۴/۰۶/۱۶
الـ ه ـام 8

امام رضا جانم

مشهد

نظرات  (۵)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۸ محمد محمدیان
بله
حتما آقای مهربون قبول خواهد کرد
پاسخ:
امام رضا؟
انشالله :)
ممنون
ای شیطون
کار می کنی؟ کجا ؟
پاسخ:
اونجا
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۵۸ کمی خلوت گزیده!
ای وای چقدر دیر خوندم. پیشنهاد خوبی بود ها! :((
پاسخ:
دفعه بعد که دلت تنگِ حرم شد ;)
مرا هزار امید است و هر هزار رضاست ...
پاسخ:
اوهوم...
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۳ کمی خلوت گزیده!
چقدر هوای زیارت افتاده تو سرم.
چند روز پیش که درخواست زیارت نیابتی دادم، نصفه شب جوابش اومد که انجام شد. گفتم چی میشد امروز انجام میدادن...:-(
پاسخ:
من جات بودم، یه شمارۀ 0915 میگرفتم، شانسی، بش میگفتم امروز اگر رفتی حرم نایب الزیاره م باش...
هرچند همون زیارت هم...
قبولت باشه انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">