سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

من و شما از یک آب و گِلیم، امام جانم!

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

این چند روز را گاهی قسمتم شده و گاهی خودم را به‌زور جا داده‌ام در هیئت‌ها و روضه‌های حضرت ارباب (ع)

و یک چیزی در تمام آن لحظه‌ها در فکرم بالا و پایین می‌شد

برای اولین بار،

و راستش را بخواهی

 - مخاطبم که معلوم است، شمایی امام جان

راستش را بخواهی

خیلی خوشحالم به خاطر آن.

 

امام جان!

من هیچ‌وقت به اندازۀ وقت‌هایی که در جایی مربوط به شما (اهل بیت) هستم،

حس نمی‌کنم که به خودم نزدیکم

حس نمی‌کنم که «خودم» هستم؛
 

خواه حریمتان باشد،

خواه جایی که اشک می‌ریزند به پایتان،

خواه جایی که حرفتان باشد،

خواه همان لحظه‌هایی که با شما خلوت می‌کنم،

خواه همین لحظه‌هایی که برای شما می‌نویسم،

این وقت‌ها من خودِ خودِ خودم هستم.

 

 

آقای من!

به‌خدا قسم

راست گفتید؛

 ما شیعیان را

از باقی ماندۀ گِلِ شما سرشته‌اند...

 

حمد

حمد

حمد

که نزدیک است جان تو به جانم...

 

سطر عاشقی

۹۴/۰۸/۰۶

نظرات  (۵)

۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۸ محسن رحمانی
زیبا بود.ممنون
پاسخ:
سلامت باشید. خواهش می کنم.

حمد

حمد

حمد

که نزدیک است جان تو به جانم...


عزیز دل و قلب و جانم ...


خیلی قشنگه ...خیلی : *

پاسخ:
:)
زیر سایه شون عاقبت به خیر شید الهی.
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۹ محسن رحمانی
لایک
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۵ پرهون | Printemps
الهام *.*
پاسخ:
عزیزم :) :*
مگو که بی‌خردم هیچ کس نمی‌خردم... دارم گوشش میدم الآن :)
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۵ کمی خلوت گزیده!
ای جاااااااانمممممم...
بسی کیفور شدیم... :))
پاسخ:
زیر سایه شون عاقبتت خیر الهی دوست جان من :) :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">