سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

سطر دوازدهم رمضان 95

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

... ما کانَ لَهُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیاءَ ...

 ... جز خدا یاوری ندارند ...

هود / 20

 ***

آدم گاهی بعضی جملات کلیشه ای را از ته دلش می فهمد. آن وقت دیگر برایش کلیشه نیست. اگر هرکس کلمه ها را برای خودش می کرد و حرف می زد، هیچ کلمه ی بیچاره ای مهر کلیشه نمی خورد. بگذریم. این یکی دو روز، به این جمله ی کلیشه ای رسیدم که « ارتباط با خدا، یعنی وصل شدن به یک منبع بی پایان انرژی. »

یک نفر یک سیم زپرتی برای خودش دست و پا می کند و هرطور هست، از لا به لای تمام سیم چین های دنیا سالم ردش می کند تا برساند دست تو و قدری که می تواند، از تو انرژی می گیرد.

یک نفر دیگر کابلهایش را تند و تند اضافه می کند و هر روز قدر کل عمر آن یکی بنده ات، از تو انرژی می گیرد.

من هم این دو تا دستم را، می دهم دستت؛ تا به تو وصل شوم و آن وقت دیگر فقط یک آدمِ سرگردانِ زمینی نیستم که با هر باد و بارانی، زمین می خورد و برای بلند شدنش هم که اوه، چقدر ناله میکند. آن وقت اگر طوفان هم بیاید، دست های من در دست توست. تو نگهم می داری.  نمی گذاری خم شوم، کج بروم، زمین بخورم.

من به تو وصل می شوم و دیگر، فقط خودم نیستم. من تو را هم با خودم دارم.

 

خداجان، می دانی بهترین قسمتش کجاست؟

آن جا که من مطمئنم تو دست هایم را می گیری : )

 

دست های من

 

بازنشر سطر هفتم رمضان 92

۹۵/۰۳/۲۹
الـ ه ـام 8

رمضان

سطرهای سفید

نظرات  (۱)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۴ پرستوی مهاجر
سلام علیکم
طاعات قبول
منتظر حضورتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">