سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

شرمندگی چه حس خوبی‌ست گاهی...

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

دیشب خواب می‌دیدم مشهدم...

سه‌چهار روزی مشهد بودیم و داشتیم وسایلمان را جمع می‌کردیم که برگردیم، که یک‌هو یادم افتاد من در تمام این چند روز فقط یک‌بار حرم رفته‌ام و آن هم در حد خواندن یک نماز ظهر و عصر جماعت و سریع برگشته‌ام! (که آن را هم توی خواب ندیده بودم و فقط یادم بود) یک‌هو ساک و چمدان‌ها را رها کردم و راه افتادم که بروم حرم... اما توی همان راه که بودم، بیدار شدم... نمی‌دانم اگر بیدار نمی‌شدم، به حرم می‌رسیدم یا نه...

صبح که اینستاگرامم را باز کردم، دیدم دوست قمی‌ام که دیروز ازش خواسته بودم حرم حضرت خواهر که رفت، سلامم را اول به امام جان و بعد به خود حضرت خواهر برساند، جواب داده و قول که حتماً سلامم را می‌برد... . رفتم تلگرام را چک کنم، دیدم دوست مشهدی‌ام همان لحظه دارد می‌نویسد که حرم بوده و در دعای بعد از زیارتش کنار امام جان دعایم کرده...

نفس راحتی کشیدم... شرمندگی چه حس خوبی‌ست گاهی...

 

کبوتر حرم

 

حافظ‌نوشت:
صباح الخیر زد بلبل، کجایی ساقیا! برخیز!
که غوغا می کند در سر خیال خواب دوشینم...

۹۵/۰۶/۱۳
الـ ه ـام 8

امام رضا جانم

مشهد

نظرات  (۶)

سلام الهام بانو جان
تازه کجاشو دیدی..
من توی این تابستان سه بار هرکدام به فاصله بیست روز مشهد بودم در جوار امام رضا جانم
توی این سه بار هر دفعه یادت کردم و جالب اینجاس که نه تو منو میشناسی و نه من تو رو
مخصوصا هربار که خواستم برم با مطالب و نوشته های امام رضایی تو خودمو آماده ی ورود به مشهد کردم...
خیلی ها بطور گمنام به یادتن... توی مشهد... :)

پاسخ:
قلبم
ریخت
...

اصلاً نمی دونم چی بگم... ... ...
ممنونتونم...
سعادت را به هر کس ندهندش 
خوشا به این دل صاف 
پاسخ:
سلامت باشید...
شکر خدا که اماممان رئوف است، حتی برای این تاریکدل...
اینستاگرامتان را بدهید بیابمتان :)))
پاسخ:
چشم با کمال میل =)

#سلام ها قبول ...
پاسخ:
سلام #ها قبول...
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۴ کمی خلوت گزیده!
ای جانم... زیارت قبول... :)
پاسخ:
زیارت...؟ جدی؟ نمیدونم... انشالله :)
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۲۸ نسترن گلزار
دوست های خوب نعمتند مخصوصا این نوعش (که به یاد آدمن)
سر بزنگاه وقتی دل آدم گرفته و به یه همچین جمله ای نیاز داره میاد و بهت میگه 
واقعا نعمتن مخصوصا اینطوریش
پاسخ:
اوهوم...
دوست های خوب نعمتن، مخصوصاً این جور دوست ها...
از این ها خوبتر و نعمت تر، اون امام مهربونیه که اجازه میده دوستات یادت بیفتن... که اگر اجازه نده... یاد آدم از همه ذهنا میپره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">