سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

پاکتِ سفید

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

 

سلام.

کانال «سطرهای سفید» رو ساختم برای همۀ واژه‌های سپیدی که دارن دور و برمون پرواز می‌کنن، حتی گاهی روی شونه‌هامون می‌شینن و ما نمی‌بینمشون. می‌خوام این سپیدی‌ها رو سطر سطر به هم ببافم و برای کسایی که دلشون سپیدی می‌خواد بفرستم. باش و سپیدی‌ها رو زندگی کن... / یاعلی موسی الرضا

 

https://telegram.me/satrhayesefid8

 

سطرهای سفید

۹۴/۰۷/۱۷

نظرات  (۵)

ممنونم بانو .... 
حل شد الحمدلله 
ولی چه کار خوبی کردی آی دی ات رو برام گذاشتی
یه دنیا دلتنگتم
ولی بلد نیستم با آی دی سرچ کنم :)
راستی بابت سطرهای نابت ممنون ....
پاسخ:
الحمدلله.
ئه؟
پس کاش شما آی دی تون رو توی خصوصی برای من بگذارید :)
من از شما ممنونم...
:)
چطور میشه عضو شد؟
من سرچ میکنم پیدا نمیشه
پاسخ:
نمی دونم مشکل کجاست. پس آی دی من رو بزنید، بهم پیام بدید عضوتون کنم صباجان

Elham_8_azm
۱۹ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۷ کمی خلوت گزیده!
منم عضو شدم :)
پاسخ:
:)
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۷ محسن رحمانی
یا ضامن اهو .
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۲ پرهون | Printemps
درود بر شما خانم :*
پاسخ:
قربان شما :)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">