سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

بامرام‌ترین امامِ دنیا

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

مهربانی؛

چون

همان وقتی که روضه‌خوان دارد از دلتنگی کربلا می‌گوید و من دارم از دلتنگی حرمِ تو گریه می‌کنم

یک نفر پیام می‌دهد و می‌گوید

وسط صحن انقلاب، بین زیارت امین الله، من را یاد کرده...

 

مهربانی؛

چون

می‌‌دانی این تنها راهی است که دلِ تنگِ الـ ه ـام قرار می‌گیرد؛ این‌که بداند زائرهای خوبِ تو، آنجا یادش می‌کنند...

 

مهربانی؛

چون

همچو منی را از یاد نمی‌بری...

 

 

زیارت
۹۴/۰۷/۲۴

نظرات  (۶)

معنی عاجز اگر اعجاز دارد در کلام
آستان بوس سگ کوی علی موسی الرضا ست
تو مثل من سر کویت هزار ها داری
ولی بدان که گدایت فقط تو را دارد...
پاسخ:
فقط
تو را
دارد...
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۲ پرهون | Printemps
مشهد می خوام الهام ...
پاسخ:
میری ان شاء الله زود...
۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۱ محسن رحمانی
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع).
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی ....
پاسخ:
همگان روند و آیند و «تو» همچنان که هستی...
واقعا عالی بود کل وبتون سلامت باشین وتندرست
پاسخ:
ممنون از لطفتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">