سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

سطر شانزدهم رمضان 94

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ق.ظ

بسم الله

وَاصْبِرْ‌ وَمَا صَبْرُ‌کَ إِلَّا بِاللَّـهِ وَلَا تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلَا تَکُ فِی ضَیْقٍ مِّمَّا یَمْکُرُ‌ونَ

و شکیبایی کن، و شکیبایی تو جز به توفیق خدا نیست، و بر آنان اندوهگین مباش، و از نیرنگی که همواره به کار می گیرند، دلتنگ مشو.

نحل / 127

***

دوست دارم یک بار تمام آیاتی از قرآن را که «صبر» دارند، بخوانم... بخوانم و ببینم نمرۀ چند میگیرم از کلام خدا در درس صبر...

صبر بر نادانسته‌ها...

صبر بر تأخیرها...

صبر بر از دست دادن‌ها...

صبر بر ...

خودش هم می‌داند و می‌گوید که فقط و فقط صبر از جانب خودش است. صبر رزقی است که باید خدا به دهانِ دلت بگذارد، اگرنه این کودک، بی‌‌قراری‌هایش آرام نمی‌شود...

 

ماه، نیمه شد...

من هنوز، ناخوشم...

منتظر اعجاز رمضان...

 

من اما، مردِ این میدانم. تو که میدانی خداجان. به خودم ثابت میکنم اما.

 

قاصدک

۹۴/۰۴/۱۳

نظرات  (۳)

عکس عالیه!
صبر ...ادم گاهی خسته میشه از صبر...از بس که باید صبر کرد
پاسخ:
ممنون
اوهوم... خیلی...
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۳:۳۴ فلانی(رجبی)
سلام!
قبول باشه!
خاطرات خنده دار دردآوری دارم از صبر.
صبر که می شنونم یاد تحمل می افتم. یاد شهریار. بلد نیستم شعر حفظ کنم. ولی جاهایی که صبر طولانی می خواد روبه آسمون این بیتو می خونم:
تحمل گفتی من هم که کردم سال ها اما
چقدر آخر تحمل، بلکه یادت رفته پیمانت...
اینجاست که اونوقت پس گردنی می خورم و توصیه می شم به اهدنا صراط المستقیم.. یعنی که بله زدی جاده خاکی. 
چقدر حرف زدم.
زیر سایه ی پروردگار.
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام
شهریار خوبه... یادت رفته پیمانت...
انشالله عاقبت به خیری نصیبتون باشه...
یاحق
در زندگی مهم این  نیست که به ایده آل زندگی تان برسید بلکه مهم این است که در مسیر رسیدن به ایده آل زندگی تان حرکت کنید . الهی قمشه ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">