سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

فیروزه‌خانه‌ای نذر حضرت هشتم

سطرهای سفید

کافی‎ست نگاهی به سطرهایم بیندازی
تا روسفید شوند و
بال در بیاورند.

حتی شاید
روی گنبدت بنشینند و
- کبوترانه -
سلامم را به تو برسانند... .
____________________________________

کانال تلگرام سطرهای سفید:
https://telegram.me/satrhayesefid8

سطر هفدهم رمضان 94

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ق.ظ

بسم الله

وَعَنَتِ الْوُجُوهُ لِلْحَیِّ الْقَیُّومِ

و چهره‌ها براى آن [خداى‌] زنده پاینده خضوع مى‌کنند.

طه / 111

***

دلم بندگی می‌خواهد... دلم می‌خواهد سرم را بیندازم پایین و جز چشم نگویم... برای خدا تکلیف تعیین نکنم... بگویم هرچه تو بگویی... هرچه تو بخواهی... هروقتی تو بخواهی...

بندگی خیلی سخت است... خضوع خیلی سخت است... فروتنی خیلی سخت است...

من تا نفهمم تو چقدر بزرگی... کوچکی خودم را نمی‌بینم...

من تا خودم را به بالای قله نرسانم، کوچکی جایی که خودم هستم را درک نمی‌کنم...

بعضی وقت‌ها هست که از همه ناامیدی، از همه. آن وقت است که تازه داری الفبای بندگی را می‌خوانی... وقتی غم‌ها شانه‌هایت را خم می‌کند و سرت را، تازه داری شکل بنده به خودت می‌گیری...

خدایا... «طاقت» بندگی بهمان بده...

 

بنده

 

حافظ نوشت:

تو بندگی چو گدایان به شرط مزد مکن

که دوست خود روش بنده پروری داند

۹۴/۰۴/۱۴

نظرات  (۴)

۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۴ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۷ خانم کارمند
کاش بنده های خاضع و خاشعی برای خدا بودیم .... کاش 
پاسخ:
میشیم انشالله...
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۵:۳۶ تبارک منصوری
واژه هاتون به خوبی کارشون رو بلدن و میفهمند چه میکنند...

 مصداقی کردن متنون با آیات قرآن خیلی زیباست و به دل میشینه...

و به شدت آرزوی موفقیت میکنم برای کسانی که  خوب می بینند و خوب می فهمند و خوب می نویسند و حال بقیه رو خوب می کنند...  :)
پاسخ:
خیلی متشکرم از لطف نگاهتون و امیدبخشیتون به واژه هایی که به سختی «خوب» موندن... 
دلم بندگی می‌خواهد... دلم می‌خواهد سرم را بیندازم پایین و جز چشم نگویم... برای خدا تکلیف تعیین نکنم... بگویم هرچه تو بگویی... هرچه تو بخواهی... هروقتی تو بخواهی
...
چه عبارات زیبایی! حق، همین است کاش پایبند باشیم
پاسخ:
ممنون...
انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">